2014. január 24., péntek

Valóban olyan káros-e a mikró? Kísérlet 2. rész

                        Ahogy ígértem jelentkezem. Nem gondoltam volna, hogy ennyi hozzászólást kapok facebookon:). Még egyszer leszögezném, hogy nem nem hiszek semmit, pusztán kíváncsiságból kezdtem bele a kísérletbe. 

Úgy volt, hogy két naponta fotózom, de annak nem sok értelme volt, ugyanis a 4. napig nem történt semmi.
Azért fotóztam akkor is:

A mikrózott vízzel öntözgetett magok a 3. napon:




A vízforralóban forralt vízzel öntözgetett magok a 3. napon:

















Eddig nincs különbség nemde?
ÁÁÁm a 4. napon valami történt. És nem az amire számítottam. A mikrós vízzel locsolt magok csírázásnak indultak méghozzá nagyobb számban, mint  a vízforralós társaik. Hogy ez mit jelent? Fogalmam sincs:) de ahhoz képest, hogy az terjed a neten, hogy nem fognak kicsírázni... nos, biztosan nem érezték a víz milyenségét. :) 

Most a 9. napon tartunk és íme az állás:

A "mikrós" csírák a 9. napon:



A vízforralós csírák a 9. napon:



                        Nos, mindenki döntsön, ahogy akar. Számomra kiderült, hogy az nem igaz, hogy nem csíráznak ki. Habár kaptam olyan hozzászólást, hogy: "Ki fognak csírázni, de azok már gnómok lesznek, így ha megeszed rákot okoznak."

Nah ezek után mondom néktek döntsétek el mit jelent ez számotokra. Abban biztos vagyok, hogy a már élő növényt is öntözhetném mikrós vízzel, nem fog elszáradni... 
Minden esetre megpróbálom- ettől függetlenül- minél kevesebbet használni a mikrót, amikor lehet más alternatívát választok az ételek megmelegítésére. És mivel eddig sem tettem, eztán sem szándékozom mikróban sütni, avagy főzni...
Ha van hozzászólásod ne fogd vissza magad KOMMENTELJ a bejegyzés alatt, ééés ha esetleg még tetszett is a kísérlet akkor nyugodtan mutogasd meg másoknak is:).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése