2013. november 5., kedd

Rizstejes frissítő

                                  A következő frissítőt egy barátnőmnél tett látogatás során volt szerencsém kóstolni. Egy mexicói étteremben ettünk és ott rendelte. Mivel én, amikor szomjas vagyok csak vizet iszom, nem rendeltem, de miután kipróbáltam eldöntöttem, hogy itthon reprodukálom. 
Akinek fenntartásai vannak a rizstejjel kapcsolatban- nyugodjon meg, nekem is voltak. De ezekkel az ízesítőkkel nagyon finom lesz, egy próbát megér!

A hozzávalók egy pohárnyi frissítőhöz (nekem 2dl- es a poharam):
  • 1,8 dl rizstej
  • egy teáskanál mandula aroma
  • egy teáskanálnyi méz
  • egy mokkáskanálnyi fahéj (avagy ízlés szerint)
               A rizstejet a mandula aromával és a mézzel jól elkeverem, tetejét megszórom a fahéjjal. Ennyi az egész, aki szeretné tehet bele jégkockákat is (az étteremben azzal hozták), de én most nem vágytam olyan nagyon hidegre.

 Adjunk hozzá szívószálat, avagy egy kiskanalat, hogy legyen mivel összekeverni a fahéjat a tejjel.
Nálam most ez az új kedvenc, remélem Nektek is tetszeni fog, szívesen fogadok kommenteket :).

3 megjegyzés:

  1. es tej ize van? en azt hittem amugy, hogy ez valami kaves innivalo :)

    VálaszTörlés
  2. Háát nem annyira tej íze van, a mandula eléggé átalakítja, próbáld ki, érdekelne, hogy hogy írnád le:)

    VálaszTörlés
  3. Ok, ha sikerul rizs tejet beszereznem, akkor kiprobalom :)

    VálaszTörlés